Reklamacje i zwroty

Przede wszystkim bardzo nam przykro, że produkt się nie spodobał lub są Państwo zmuszeni dokonać reklamacji.

Zawsze staramy się zapewnić najlepszą obsługę i zapakować paczki z należytą starannością.

Mamy nadzieję, że proces ten przebiegnie sprawnie i bez żadnych problemów 🙂

 

Zwroty:

W ciągu 14 od od otrzymania przesyłki mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny.

Zwrot dotyczy produktów nieodpakowanych/nieodfoliowanych. Przesyłka musi być wysłana najpóźniej 14-go dnia od daty otrzymania.

Podstawą zwrotu jest paragon, który dołączamy do przesyłki.

Zwrotu należy dokonać na adres:
ul. Chorwacka 35/9
51-107 Wrocław
Puzzle 1000
tel. kontaktowy: 533994274
Po otrzymaniu produktu przelejemy Państwu kwotę zakupów w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

UWAGA!
Reklamacje z powodu brakujących elementów:
Ze względu na brak możliwości sprawdzenia czy jest to brak fabryczny, czy jakiś element się zagubił podczas układania – nie przyjmujemy zwrotów związanych z brakiem puzzli w opakowaniu.

Reklamacje:

Czasem zdarza się, że podczas transportu z przyczyn od nas niezależnych produkty zostają zniszczone.

Wiemy, że nie jest to przyjemna sytuacja i zawsze staramy się załatwić takie sprawy jak najszybciej, nie później niż 14 dni od złożenia reklamacji.

Na reklamacje z tytułu zniszczenia produktów mają Państwo 7 dni od daty doręczenia paczki (w takim terminie musimy zgłosić reklamację do firmy kurierskiej).

Jeżeli była to przesyłka kurierska – należy spisać z kurierem protokół szkody. Jest to warunek konieczny w przypadku reklamacji.

Jeżeli była to przysłka paczkomatowa:
Gdy widzicie Państwo, że opakowanie zewnętrzne jest zniszczone – najlepiej niezwłocznie włożyć paczkę z powrotem do paczkomatu za pomocą opcji dostępnej w panelu. W takim wypadku paczka zostanie komisyjnie otwarta przez firmę kurierską i dużo szybciej przebiegnie proces reklamacyjny.

W przeciwnym razie należy wysłać nam zdjęcia:
-zabezpieczenia zewnętrznego przesyłki
-zabezpieczenia wewnętrznego przesyłki
-zawartości przesyłki
-zniszczonych produktów

Dokumenty należy wysłać na adres e-mail: bok.puzzle1000@gmail.com

Natomiast produkty zniszczone odesłać na adres:
ul. Chorwacka 35/9
51-107 Wrocław
Puzzle 1000
tel. kontaktowy: 533994274